19 ianuarie, 2013

SUCCESUL




"SUCCESUL VINE ATUNCI CAND STII CE- SA FACI, CU CEEA CE STII SA FACI!"
                                                                                          Yog Ramacharaka



        Cine si de ce desucces.ro?

    

   Scopul blogului este de a aduce zambetul, atitudinea pozitiva, buna relationare, bucuria de a trai si de a fi "de succes"!

    Noutatea pe care vreau sa o prezint prin intermediul acestui blog, consta in aceasta calitate, pe care am definit-o: "de succes".
   Consider ca cea mai importanta traire in viata  este: starea de "a fi"! Din aceasta stare de a fi "de succes", tot ceea ce iti propui ,este indeplinit cu succes!
   Abordarea succesului a fost pana acum o abordare a scopului, a obiectivului, pe care vrei sa-l atingi. O abordare a solutiilor, a actiunilor, a rezultatelor, care te fac sa atingi succesul.Concentrarea este, in acest caz, pe: a avea succes! Astfel, succesul este diferit de la persoana la persoana.
  Ceea ce propun, este o abordare diferita. Vreau sa ma concentrez in primul rand pe mine, persoana care vrea, isi doreste sa atinga obiectivul.Succesul este atins, daca eu, cel care il descopar, il definesc,il construiesc si-l ating- am o atitudine , anumite calitati si deprinderi formate!
    Concentrarea este acum pe: a fi "de succes"!
    Succesul este atins pentru ca mi-am format atitudinea de succes.
    Din aceasta stare,eu ating succesul pentru ca am nevoie de provocari, pentru ca imi place drumul spre succes, pentru ca vreau sa-mi descopar si sa-mi dezvolt noi abilitati, deprinderi, sa cunosc oameni noi, drumuri noi.
   De aceea mie imi place mult sa traiesc viata, sa  simt noi si noi stari de a fi, mai mult decat de a contempla si admira succesul. 
   De ce? Deoarece pentru mine succesul este rezultatul pozitiv al fiecarei actiuni! Dupa a fi,concentrarea mea este spre a face! Pentru mine ordinea abordarii vietii este: a fi, a face si apoi a avea
    Bucuria de a fi de succes iti da acea stare, in care ceea ce faci, determina sa ai succes!

    Atunci, tanarul de succes este tanar - fara limita de varsta - pentru ca este energic, entuziast, vesel, orientat spre actiune si rezultate, are planuri, este optimist. Vede partea pozitiva in fiecare eveniment, actiune, persoana si se bucura de clipa pe care o traieste, de ceea ce face, de ceea ce are si de ceea ce obtine!

       Tanarul de succes isi cunoaste visele, pentru ca acum le traieste! 
       Isi cunoaste calitatile, pentru ca acum le foloseste! 
       Stie sa-si transmita intentiile, sa comunice, sa relationeze, sa-si faca prieteni! 
       Cunoaste si respecta mediul si persoanele care il inconjoara! 
       Accepta, este deschis la ceea ce este, la ceea ce vine si se adapteaza! 
       Respecta trecutul si pe cei care l-au trait
       Are responsabilitate fata de ceea ce face!
       Are recunostinta fata de ceea ce a primit ! 
       Ofera cu darnicie si bunavointa. 
       Zambeste si se bucura de viata, pe care o traieste la maxima intensitate! 
      
      Acesta este tanarul de succes - care vreau sa fiu!

     Ce zici? Este o provocare care merita atentia, timpul si energia mea?
     ...
     Dar a ta?
     ...
     
    Din ceea ce am simtit, am facut si am obtinut pana acum, eu spun cu convingere DA
   Te rog acum pe tine, care ma cunosti sau inca nu: sa-mi spui parerea ta despre mine si despre proiectul Tineri de succes, despre care tocmai ai citit si care acum se naste in aceasta forma! 
    Multumesc pentru ca mi-ai oferit timpul, atentia si feed-back-ul tau, care ma va incuraja sau nu, sa continui proiectul Asociatiei Tineri de succes:   
    "Construieste-ti succesul in viata prin atitudine si bune maniere!"

    Unul din  Tinerii  de succes,
    Cristian Cuciureanu

21 de comentarii:

  1. A FI"DE SUCCES", un adevar [e care l-am auzit in urma cu ceva vreme, atunci cand alegerile facute de mine pe un drum nou ca si activitate, au facut sa ne intalnim si sa te descopar ca OM.
    Un alt stil de abordare a "SUCCESULUI", dat de un OM care l-a cunoscut, l-a aplicat,l-a impartasit celor din jurul sau, cu dorinta ca si ei sa reuseasca.
    "Succesul vine atunci cand stii ce sa faci, cu ceea ce stii sa faci"- a fost un laitmotiv care m-a insotit mereu. Mi-aduc aminte de aceste cuvinte de fiecare data cand sunt pusa in fata de a face alegeri Majore in VIATA.
    Indiferent de varsta biologica, poti fi un Tanar de Succes, doar atunci cand alegerile tale, inseamna: a Trai Viata din plin, a-ti asuma raspunderi cu entuziasm si optimism, a o LUA de la Capat, a te redefini intr-un nou contest, a Trai CLIPA, a Face ceea ce trebuie cu Daruire si pasiune, a-ti Redefinii propria Viata, intr-un mediu competitiv, alaturi de Oameni Noi, alaturi de Noi Experiente si Provocari. Tot odata nu vom uita Trecutul si experientele mai mult sau mai putin placute, ptr ca ele ne-au facut sa ne descoperim ca Oameni si sa reactionam ptr a le putea depasi si sa vedem Realitatea inconjuratoare la parametrii Adevarati .
    Oamenii pe care i-am intalnit in drumul meu, pana acum mi-au imbogatit experienta de viata, m-au facut sa Pot Face Alegerile , in momentele Cruciale ale vietii mele. Este "Bagajul" experientelor proprii, care ma vor insoti de acum. Iti multumesc pentru tot ccea ce ai facut ptr transformarea noastra mentala.
    Ileana Tudor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,Ileana !
      Ma bucur ca ai un punct de vedere ,care tine cont de OM ,de persoana care este pregatita sa abordeze succesul, cu anumite calitati si deprinderi !Acestea,impreuna cu atitudinea si abilitatile lui il recomanda a fi: de succes!
      Rezultatele vin apoi sa confirme:da, esti de succes!

      Ștergere
  2. "Succesul"..."A FI DE SUCCES", Un adevar pe care l-am cunoscut ce ceva vreme in urma, atunci cand Liberul Arbitru, mi-a indreptat pasii intr-o activitate noua ptr mine, in care te-am cunoscut ca OM.
    "SUCCESUL vine atinci cand STII ce sa FACI, cu ceea ce STII SA FACI",un laitmotiv care m-a insotit mereu si care mi-a imbogatit experienta de Viata, cu momente unice a caror valoare pozitiva/negativa mi-au schimabat modul de perceptie al celor din jurul meu.
    Iti sunt recunoscatoare ptr tot ceea ce am invatat de la tine, ptr exemplele tale de viata, ptr dorinta de a impartasi celor din jur "Secretele Succesului TAU".
    Indiferent de varsta poti fi un "Tanar de Succes" doar atunci cand provocarile Vietii te pun in fata Alegerilor Majore- a alege Succesul in Viata din plin, a-ti asuma Raspunderile cu entuziasm si optimism, A TRAI CLIPA, a comunica cu toti , a impartasi experiente din Viata Ta celorlalti. NU trebuie uitat Trecutul si nici oamenii intalniti, ptr ca ei ne-au facut sa Evoluam si sa Facem Alegerile Potrivite la momentele Potrivite ptr fiecare dintre noi...Sa ne Redefinim si Prioritiza Viata, dupa propriile noastre Necesitati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Ileana!
      Apreciez ca si tu doresti sa impartasesti din experienta ta!
      Putem spune ,fara retinere ca succesul este o alegere!
      Cine are curajul s-o faca?Este o provocare?!

      Ștergere
  3. Un proiect ambitios! Abordarea mi se pare corecta, interesanta si sper sa reusesti sa-i dai substanta si originalitate.
    Ce este de fapt succesul? O multime de incercari mici sau mari, in care ne implicam total, cu pasiune sau devotament.
    Cum as putea sprijini acest proiect?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Silvia!
      Este o apreciere pe care am primit-o foarte des incepannd din 2010, cand au inceput primele discutii despre proiectul:"Construieste-ti succesul in viata prin atitudine si bune maniere!".
      Multumesc pentru intentia de a veni alaturi de tineri si acest proiect!Vreau sa adunam elanul ,entuziasmul si energia primei tinereti ,cu experienta ,maturitatea si intelepciunea tineretilor urmatoare!
      Si impreuna sa obtinem succesul nostru ca o suma de rezultate"mici sau mari"obtinute cu pasiune si devotament!
      Sant sigur cai pasiune si devotament,asa ca poti sa ne ajuti!Felicitari!

      Ștergere
  4. Foarte bun mesajul!Este disponibil pentru toti ,acest program?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere!Programul este destinat tuturor celor cu spiritul tanar si care vor sa fie de succes!

      Ștergere
  5. Asa cum te cunosc, implicarea va fi maxima in acest nou proiect, asa ce cel mai nimerit este sa-ti doresc succes si bine ai venit in universul virtual cu acest blog! Promit sa te ajut cu tot ce pot si stiu, daca si cat e nevoie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajari si sprijin!
      Este o adevarata provocare aceasta intrare in spatiul virtual!
      Daca nu era sprijinul tau, prezenta mea in acest spatiu frumos, s-ar fi amanat!
      De aceea lansez o invitatie tuturor celor care vor sa se "joace",sa ma initieze si sa ma ajute sa ma descurc in acest mediu sa accepte provocarea si sa ne fie alaturi!

      Ștergere
  6. Buna Cristi,

    Ma bucr nespus pentru acest nou proyect. Acum pot sa fiu si eu mai activa.

    Este interesant primul subiect si cum l-ai abordat. Primul pas spre succes este alegerea unui tel. Si primul pas reprezinta un succes. Succesul dea stii sa iti aleci ceea ce vrei sa faci in viata. Am inteles bine?

    Sa ai o seara minunata,

    Felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Teo!
      Ma bucur sa primesc incurajarile tale!Chiar am nevoie de ele,de cat mai multe!
      Telul meu este sa creez si sa derulez un program si o comunitate, care sa formeze mentalitati si caractere tinere si persoane de succes!Dar nu oricum ,ci in anumite conditii ,in care se manifesta adevaratele valori si bunele maniere!
      Astfel tineii de liceu vor putea sa-si alega profesia, pe care o vor face cu placere si apoi facultatea,scoala sau mentorii, care sa-i pregateasca- pentru a profesa cu succes!
      Tinerii din facultate isi vor dezvolta competentele, care le vor permite sa se angajeze- cu succes, acolo unde isi doresc!
      Si cu totii vor avea relatii excelente in toate domeniile vietii lor: social,economic ,financiar,familial,profesional!

      Ștergere
    2. Da,este vorba intai de a sti sa alegi si apoi sa fii de succes ,pentru a atinge ceea ce vrei sa obtii in viata!

      Ștergere
  7. Buna Cristi,

    De 4 ori scriu acelasi mesaj. Mi-am facut pagina de google doar ca sa pot sa iti scriu.
    Felicitari pentru bolg, acum pot sa fiu mai activa si sa te urmaresc mai bine.

    Foarte bun primul subiect abordat. Primul pas si in acelasi timp prim succes este alegerea telului, pe care treuie sa il alegi in asa fel incat sa poti sa il atingi ca mai apoi sa poti sa iti fixezi urmatorul tel si in acelasi timp urmatorul succes.

    Sa ai o seara minunata

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Cristi.Articolul este minunat si blogul va avea o mare deschidere,iar tinerii de orice varsta din aceasta tara,au nevoie de cineva care sa ii incurajeze si sa le ofere o sansa.Esti ceea ce esti,esti un tanar de succes fara ghilimele si stiu ca vei face lucruri minunate.Daca ai nevoie de mine,te ajut cu cea mai mare placere.Succes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simt o mare bucurie atunci cand primesc o incurajare ca aceasta:blogul va avea o mare deschidere!
      Pentru ca tinerii sunt frumosi,entuziasti,plini de energie,generozitate si iubire!Cred ca au nevoie de sprijin,incredere si asa cum ai spus tu :incurajare, pentru a accesa acea sansa,pe care fiecare dintre noi o avem, in fiecare moment important al vietii.
      Uneori este mai usor, daca cineva ne-o arata!
      Daca blogul va avea deschidere,atunci vor fi mai multi care vor gasi si vor accesa informatia sau cursurile, de care au nevoie-prin intermediul Asociatiei si a cluburilorTineri de succes!
      Bineinteles ca am nevoie de ajutorul tau!La fel de mult ca si de ajutorul tuturor celor care vor sa daruiasca ceva, din experienta si, sau timpul lor,celor care vor sa-si construiasca succesul in viata!
      Am rugamintea sa-ti completezi adresa de mail in partea dreapta a paginii "folow by mail" si bineinteles sa semnezi, ca sa stiu cine vrea sa se implice.
      De asemenea daca vrei sa primesti celelalte materiale, care se vor posta te rog sa dai like pe pagina de facebook.
      Multumesc!Un week-end excelent!

      Ștergere
  9. Buna Cristi,imi place foarte mult articolul si formatul blogului.Este minunat ca te-ai gandit sa dai o sansa tanarului,indiferent de varsta pe care o are,o sansa la succes.Esti un om minunat,esti ceea ce esti si succesul iti este asigurat,tinere de succes.Daca te pot ajuta,o voi face fara comentarii.Multi oameni au nevoie de asa ceva,de tine si de omul care esti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o mare placere sa citesc aceste frumoase cuvinte, scrise de tine si pentru aceasta iti multumesc!
      Avem nevoie de NOI si de ceea ce fiecare are mai frumos si vrea sa daruiasca celorlati!
      Eu imi propun sa creez un mediu si conditiile, in care sa se intalneasca armonios si placut- cei care vor sa daruiasca si cei care vor sa primeasca-pentru evolutia fiecaruia dintre ei,catre acea stare de a fi Tanar de succes!
      O zi excelenta!

      Ștergere
  10. Excelenta ideea ta! Sunt alaturi de tine oricand ma vei solicita.
    Succes !:)

    Paula Iorga

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti multumesc ca m-ai ajutat in explorarea prezentului si proiectarea viitorului si in dorinta de a avea success !
    M-ai invatat ca primul pas este adoptarea unei directii, prin fixarea unor obiective pe termen mediu si lung. Sovaiam in proiectarea unui obiectiv dar tu mi-ai spus sa am incredere in instinctual meu. M-ai ajutat sa-mi descoper potentialul si sa-mi folosesti aptitudinile care sa ma duca la obtinerea rezultatelor asteptate.
    Succesul nu este un lucru usor de obtinut. Trebuie sa luptam din greu pentru a-l atinge. Dar, in timp ce urcam spre culmi inalte, trebuie sa fim echilibrati si multumiti de ceea ce avem. Este bine sa-ti cunosti unde vrei sa ajungi.
    Fiecare nouă experiență se adună celor deja acumulate și te duce spre punctul unde în mod natural și cu efort minim vizionezi viitorul și îl realizezi. Pe măsură ce evoluezi etapele se contopesc, viziunea și realizarea ei devin etape distincte și totuși aceeași una, iar deplasarea de la o etapă spre următoarea se face fără efort și în mod natural.
    Mariana Margaritescu

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Mariana!Este o mare bucurie sa primesc o astfel de recomandare din partea ta!Pentru mine ,tu esti un exemplu de Tanar de succes si experienta ta merita a fi impartasita! Tuturor celor care vor sa aloce, mai putin timp formarii acestei stari de a fi de succes!Celor care vor sa invete mai mult si mai repede, din experientele altora si mai putin din propriile esecuri(inevitabile,dureroase si inerente ,de altfel, pentru cel care vrea sa-si construiasca o viata de succes) !Iti multumesc,pentru ca ai fost de la inceput,alaturi de noi si te asteptam de fiecare data, cu drag in mijlocul nostru!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariul tau!